• Elektronická prihláška do 1. ročníka ZŠ
          • Elektronická prihláška do 1. ročníka ZŠ

          • Milí rodičia budúcich prvákov,

            na základe usmernení MŠVVaŠ SR a z dôvodu efektívnejšej administrácie sme pre vás pripravili elektronickú prihlášku, ktorú môžete vyplniť z pohodlia domova.

            Link na elektronickú prihlášku: https://cssvranov.edupage.org/register/

            Minister školstva, vedy, výskumu a športu SR určuje termín zápisu dieťaťa na povinnú školskú dochádzku od 1. apríla 2021 do 30. apríla 2021, pričom konkrétne miesto a čas určí zriaďovateľ školy.

            Zápis do 1. ročníka ZŠ sa na našej škole uskutoční 7.4. - 8.4.2021 v budove školy na ulici Bernolákova 92, Vranov nad Topľou.

            • zápis sa odporúča elektronickou formou, ak to technické podmienky umožňujú, prípadne iným spôsobom v závislosti od priestorových možností konkrétnej základnej školy s dôrazom na dodržiavanie hygienicko-epidemiologických opatrení,
            • overenie údajov poskytnutých zákonnými zástupcami sa uskutoční osobným stretnutím  v priestoroch školy.

            Tešíme sa na všetkých budúcich prvákov.

             

        • Aktuálny oznam pre I. stupeň ZŠ
          • Aktuálny oznam pre I. stupeň ZŠ

          • Oznamujeme rodičom žiakov I. stupňa základnej školy, že na základe odporúčaní RÚVZ vo Vranove nad Topľou bude do 19.3.2021 pokračovať vyučovací proces dištančnou formou.

            Prezenčná forma vyučovania pre všetkých žiakov I. stupňa ZŠ začne 22.3.2021.

        • Zápis do MŠ a 1. ročníka ZŠ
          • Zápis do MŠ a 1. ročníka ZŠ

          • Na základe doručeného súhlasu nášho zriaďovateľa (Košická arcidiecéza) vám oznamujeme nasledovné:

            A) žiadosť o prijatie na predprimárne vzdelávanie do materskej školy pre školský rok 2021/2022 je možné podať priamo v budove materskej školy na Dobrianskeho ulici 1494 vo Vranove nad Topľou v termíne do 6.5.2021 (text rozhodnutia)

            B) zápis do 1. ročníka základnej školy pre školský rok 2021/2022 bude v dňoch 7.4. až 8.4.2021 v budove školy na Bernolákovej ulici č. 92 vo Vranove nad Topľou (text rozhodnutia).

        • Dôležitý oznam
          • Dôležitý oznam

          • Oznamujeme rodičom žiakov I. stupňa základnej školy, že od 8.3.2021 (pondelok) do 19.3.2021 (piatok) sa bude výchovno-vzdelávací proces realizovať dištančnou formou. Dôvodom je pozitívny výsledok covid testu u zamestnanca školy.

        • Usmernenie
          • Usmernenie

          • Na základe rozhodnutia ministra školstva SR zo dňa 2.3.2021 s účinnosťou od 8.3.2021, po prerokovaní s Regionálnym úradom verejného zdravotníctva vo Vranove nad Topľou a na základe aktuálnej epidemiologickej situácie v okrese a v našej škole sa výchovno-vzdelávací proces bude realizovať nasledovne:

            - materská škola: prezenčneprednostne pre deti zamestnancov s nevyhnutným prezenčným výkonom práce,

            - I. stupeň ZŠ: prezenčne prednostne pre deti zamestnancov s nevyhnutným prezenčným výkonom práce,

            - II. stupeň ZŠ: dištančne,

            - gymnázium (všetky ročníky vrátane končiacich): dištančne.

            Toto usmernenie je účinné od 8.3.2021.

             

            PaedDr. Marián Babej

            riaditeľ školy

        • ZAČÍNAME...
          • ZAČÍNAME...

          • Po skončení jarných prázdnin začína v pondelok (1.3.2021) opäť prezenčná výučba pre žiakov 1. stupňa základnej školy, pre žiakov 2. stupňa zo sociálne znevýhodneného prostredia a pre žiakov gymnázia z končiacich ročníkov (oktáva, IV.AG). V štandardnej prevádzke bude aj naša materská škola.

            Všetky ostatné ročníky gymnázia a 2. stupňa ZŠ pokračujú vo vyučovaní dištančnou formou.

        • Oznam o postupe študentov do II. kola súťaže
          • Oznam o postupe študentov do II. kola súťaže

          • S radosťou Vás informujeme, že študenti našej školy postúpili do II. kola finančnej vedomostnej súťaže – Finančná olympiáda, ktoré bude prebiehať od 23. 02. 2021 do 6. 4. 2021.

            K postupu do II. kola súťaže srdečne blahoželáme!

            Zoznam postupujúcich študentov:

            Laura Calková, Kvinta

            Damián Šimko, III.AG

        • Vďaka Amika a Dianka, boli ste super
          • Vďaka Amika a Dianka, boli ste super

          • “Love what you do and do what you love.“ V duchu tejto myšlienky sa pripravovali naše žiačky Anna Mária Vaverčáková  zo sexty a Diana Bertová z oktávy na krajskú súťaž olympiády v anglickom jazyku. Uskutočnila sa opäť online spôsobom, čo nebolo určite jednoduché.

            Napriek tomu naše dievčatá zabojovali a hoci sa neumiestnili na medailových pozíciách, v silnej konkurencii súťažiacich celého Prešovského kraja svojím počtom bodov sa zaradili medzi úspešných finalistov tohto krajského kola.                                                                                               

            Anna Mária Vaverčáková sa počtom bodov umiestnila na 4. mieste a Diana Bertová obsadila pekné 5.miesto.

            Nás učiteľov potešilo vyjadrenie poroty, že naši študenti podali excelentné výkony a môžeme byť na nich právom hrdí.

            Obidvom našim žiačkam blahoželáme k ich výborným výkonom na tejto súťaži a ďakujeme za vzornú reprezentáciu školy. Vďaka Amika a Dianka, boli ste super.

            Katarína Nemcová

        • Euroscola online
          • Euroscola online

          • Piatok 12. februára 2021 nebol pre študentov z III.AG a sexty len obyčajným dňom na online vyučovaní. Ako úspešní účastníci projektu Euroscola, ktorý organizuje každoročne Európsky parlament, sme dostali možnosť zúčastniť sa online diskusie priamo s členmi parlamentu.

            Na toto stretnutie sme sa starostlivo chystali a s pomocou našich učiteľov (J. Varga, R. Majzlík) sme pripravili otázky pre predstaviteľov parlamentu, napríklad aj to, ako predsedu parlamentu David Maria Sassoliho ovplyvnilo jeho predošlé povolanie novinára v politickej kariére.

            V úvode stretnutia sme boli uvítaní moderátormi a predsedom Sassolim. Okrem nás sa stretnutia zúčastnilo viac ako 70 škôl z 22 krajín Európskej únie a jazykmi diskusie boli angličtina, nemčina a francúzština.

            Nasledoval rozhovor s veľmi sympatickou prvou podpredsedkyňou parlamentu, Robertou Metsola. Všetky školy boli veľmi aktívne; padlo až okolo 200 otázok. Medzi top otázkami bola aj naša, zameraná na dôsledky korona-situácie na ekonomiku EÚ.

            Tento rozhovor nás nasmeroval k hlavnej téme stretnutia: ku Charte základných práv EÚ. Našou úlohou tu nebolo len sa pýtať, ale prísť s inovatívnymi nápadmi, ako Chartu vylepšiť. V diskusii sa nám venovali páni Antonu Caiola a Jaume Duch Guillot. Najviac hlasov získal námet pre parlament: Fight against a climate change! / Bojujme proti klimatickej zmene!

            Táto diskusia bola pre nás obohatením nielen v kritickom myslení, ale aj v zdokonalení v cudzom jazyku a medzikultúrnej diskusii.

            Bola to pre nás prvá osobná skúsenosť s Európskym parlamentom a veríme, že nie posledná.

            Eugénia Ficková

        • Od pondelka opäť prezenčne
          • Od pondelka opäť prezenčne

          • Oznamujeme žiakom a rodičom, že po skončení kalamitnej situácie obnovujeme od pondelka 15.2.2021 prezenčnú výučbu pre žiakov končiacich ročníkov gymnázia (oktáva, IV.AG) a pre žiakov 2. stupňa základnej školy zo sociálne znevýhodneného prostredia. Prezenčne pokračujú tiež žiaci 1. stupňa a základnej školy a deti v materskej škole.

        • Oznam - kalamitná situácia
          • Oznam - kalamitná situácia

          • Vzhľadom k aktuálnej kalamitnej situácii prerušujeme prezenčnú formu vyučovania pre žiakov maturitných ročníkov a pre žiakov 2. stupňa základnej školy zo sociálne znevýhodneného prostredia v dňoch 11.2.2021 (štvrtok) a 12.2.2021 (piatok). V uvedených dňoch bude vyučovanie opäť prebiehať dištančnou formou.

        • Radostná správa - začína prezenčná výučba
          • Radostná správa - začína prezenčná výučba

          • Na základe aktuálnych informácií a odporúčaní kompetentných orgánov oznamujeme žiakom a rodičom, že 10.2.2021 (streda) začína prezenčná výučba pre žiakov 1. stupňa základnej školy, pre žiakov 2. stupňa zo sociálne znevýhodneného prostredia a pre koncové ročníky gymnázia (oktáva, IV.AG). Zároveň otvárame aj materskú školu. Pri nástupe žiakov je potrebné dodržať stanovené podmienky MŠVVaŠ SR (vyhlásenie rodiča, platný negatívny test na covid-19), ktoré sú zverejnené na stránke:

            Návrat do škôl 2021

        • Dôležitý oznam
          • Dôležitý oznam

          • Regionálny úrad verejného zdravotníctva vo Vranove nad Topľou neodporúča zriaďovateľom otvárať školy a školské zariadenia. Na základe tohto usmernenia bude naša materská škola naďalej zatvorená a všetci žiaci základnej školy a gymnázia pokračujú v dištančnej forme vzdelávania. Situácia je dynamická, vyvíja sa, preto sledujte našu internetovú stránku, kde budú stále aktuálne informácie.

            PaedDr. Marián Babej

            riaditeľ školy

        • Pozor, dôležitý oznam
          • Pozor, dôležitý oznam

          • V pondelok (8.2.2021) deti resp. žiaci nenastúpia do materskej školy, základnej školy (1. stupeň) a ani do gymnázia (koncové ročníky). Dôvodom je skutočnosť, že v tento deň zasadne krízový štáb okresu Vranov nad Topľou a následne po ukončení rokovania vydá RÚVZ vo Vranove nad Topľou rozhodnutie, kedy budú môcť deti a žiaci nastúpiť do škôl v našom okrese. Z uvedeného dôvodu bude naďalej prebiehať vyučovací proces na základnej a strednej škole dištančnou formou.

        • Upresnenie nástupu do školy
          • Upresnenie nástupu do školy

          • Podľa najnovších informácií a odporúčaní kompetentných úradov stačí, aby sa otestoval jeden zákonný zástupca žiaka resp. dieťaťa, ktorý s ním žije v spoločnej domácnosti. Ak ide o plnoletého žiaka, tak sa testuje len on, bez povinnosti testovania rodiča.

            Platnosť testov test zamestnancov, zákonných zástupcov i žiakov, u ktorých je vyžadovaný, platí sedem kalendárnych dní. Riaditeľ školy alebo školského zariadenia nekontroluje certifikáty, ale vyžaduje príslušné prehlásenie od zamestnancov, zákonných zástupcov a plnoletých žiakov.

            Všetky potrebné informácie a vzory tlačív nájdete na stránke:

            https://www.minedu.sk/navrat-do-skol-2021-aktualizovany-k-8-2-2021/

             

             

        • Začína sa prezenčné vyučovanie
          • Začína sa prezenčné vyučovanie

          • Od 8.2.2021 (pondelok) začíname prevádzku materskej školy, 1. stupňa základnej školy a gymnázia pre končiace ročníky (oktáva, IV.AG). Podmienkou nástupu je negatívny RT-PCR resp. antigénový test. Týka sa to všetkých pedagogických a nepedagogických zamestnancov školy, 1 rodiča dieťaťa MŠ, oboch rodičov žiaka ZŠ a žiakov maturitného ročníka.

            V našom meste je možné sa otestovať v týchto odberných miestach:

            Začiatok vyučovania je 8.2.2021 podľa platného rozvrhu hodín. Tešíme sa na opätovné spustenie prezenčnej formy výchovno-vzdelávacieho procesu.

            PaedDr. Marián Babej, riaditeľ školy

        • Návrat do škôl 2021 - aktualizácia k 1.2.2021
          • Návrat do škôl 2021 - aktualizácia k 1.2.2021

          • Na základe rozhodnutia ministra školstva, vedy, výskumu a športu č. 2021/9418:2-A1810 z 8. januára 2021 školské vyučovanie v školách prebieha aj naďalej dištančne okrem uvedených výnimiek uvedených v rozhodnutí, a to až do obnovenia školského vyučovania v príslušných školách. Miestne príslušný regionálny úrad verejného zdravotníctva môže rozhodnúť o ďalších, avšak len prísnejších opatreniach, ktoré môžu mať vplyv na priebeh výchovno-vzdelávacieho procesu v školách a školských zariadeniach v danom regióne, ktorého sa tieto opatrenia týkajú. Platnosť a účinnosť COVID AUTOMATU vydaného Ministerstvom zdravotníctva SR sa očakáva od 8. 2. 2021.

            2. Testovanie v roku 2021 sa môže uskutočniť
            - po vyhlásení celoplošného testovania zabezpečovaného Vládou SR z dôvodu rizikovosti na celonárodnej úrovni,
            - po vyhlásení regionálneho testovania – regionálne resp. rizikové indikátory dosahujú stanovený limit (stupeň COVID AUTOMATU po jeho spustení alebo vyhlásení vládou),
            - pri podozrení resp. potvrdení ochorenia COVID-19 v škole alebo v školskom zariadení v zmysle aktuálneho „Covid školského semaforu,“
            - pravidelné testovanie je odporúčané pre všetkých zamestnancov škôl a školských zariadení.

            Regionálne testovanie podľa COVID AUTOMATU (po jeho spustení)
            Deti materských škôl a žiaci 1. stupňa základných škôl pokračujú v prezenčnej forme vzdelávania bez testovania. Zároveň sa testovania nezúčastňujú žiaci špeciálnych základných škôl, špeciálnych stredných škôl, odborných učilíšť a praktických škôl“
            Ak okres, v ktorom má škola sídlo resp. pracovisko, sa na základe regionálnych indikátorov dostane do fázy II. stupňa varovania alebo III. stupňa varovania aktuálneho COVID AUTOMATU, pokračuje prezenčná výučba len pre takého žiaka, ktorý bol sám otestovaný a otestovaný bol aj jeden jeho zákonný zástupca žijúci so žiakom v spoločnej domácnosti:
            - 2. stupňa základnej školy,
            - 2. stupňa základnej školy pre žiakov s nadaním,
            - strednej školy vrátane stredných škôl pre žiakov s nadaním.
            Zamestnanci škôl a školských zariadení sa zúčastňujú regionálneho testovania, aby mohli pokračovať v prezenčnom vyučovaní resp. v práci v škole alebo v školskom zariadení podľa podmienok uznesenia vlády SR č. 760/2020 z 4. 12. 2020.

            Pravidelné testovanie je odporúčané pre všetkých zamestnancov škôl a školských zariadení. Škola alebo školské zariadenie môže vykonávať pravidelné testovanie svojich zamestnancov. Upresnenie frekvencie testovania bude zverejnené v aktualizovanom manuáli v šiestom týždni 2021.

            Platnosť a účinnosť COVID AUTOMATU vydaného Ministerstvom zdravotníctva SR sa očakáva od 8. 2. 2021.

            Podľa COVID AUTOMATU v závislosti od aktuálnej epidemiologickej situácie v regióne sa región zaraďuje do jednotlivých stupňov ostražitosti alebo varovania. Na jednotlivé stupne ostražitosti a varovania sú naviazané jednotlivé opatrenia.

            Celý dokument COVID AUTOMAT Alert systém pre monitorovanie vývoja epidémie a prijímanie protiepidemiologických opatrení v závislosti od intenzity šírenia SARSCoV-2 (Covid-19) je dostupný online:

            https://www.health.gov.sk/Clanok?Hlavna-sprava-COVID-19 a zobrazený epidemiologický stav na mape Slovenskej republiky: https://korona.gov.sk/koronavirus-na-slovensku-v-cislach/.

            3. Druhy testovania

            - Antigénové testy

            -  PCR testy

            - Testy kloktaním (pripravuje sa – forma PCR testu)

             

            4. Možnosti testovania

            Antigénové testy

            - Školy si objednajú testovanie v niektorom zo zriadených mobilných odberových miest (ďalej len „MOM“) pre testovanie zamestnancov, žiakov a jedného zákonného zástupcu testovaného žiaka žijúceho v spoločnej domácnosti. Na takomto mieste je možné otestovať aj zamestnancov školských zariadení napr. základná umelecká škola, centrum voľného času, ak je to potrebné (napr. žiaci školy sa vzdelávajú v miestnej ZUŠ).

            - Škola/zriaďovateľ využije vlastné už zriadené MOM pre testovanie vlastných zamestnancov, žiakov a jedného zákonného zástupcu testovaného žiaka žijúceho v spoločnej domácnosti. Na takomto mieste je možné otestovať aj zamestnancov materských škôl, základných umeleckých škôl, jazykových škôl a školských zariadení napr. školský klub detí, centrum voľného času, internáty, ako aj zamestnancov, žiakov a jedného zákonného zástupcu testovaného žiaka žijúceho v spoločnej domácnosti zo školy alebo zo školského zariadenia, ktorí nie sú v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti. Postup zriadenia MOM je uvedený v Prílohách č. 2 a 3. Prevádzkový poriadok tvorí Prílohu č. 5, Žiadosť o vydanie povolenia na prevádzkovanie tvorí Prílohu č. 11.

            - Škola alebo školské zariadenie si objedná po dohode testovanie v súkromnom laboratóriu, ktoré má zriadené MOM, a škola zároveň dodá antigénové testy pre súkromné laboratórium na účel testovania zamestnancov, žiakov a jedného zákonného zástupcu testovaného žiaka žijúceho v spoločnej domácnosti.

            - Zamestnanec, žiak a jeho jeden zákonný zástupca žijúci v spoločnej domácnosti si individuálne zabezpečia testovanie v niektorom zo zriadených MOM.

            - Škola sa objedná na testovanie v prípade záujmu a dohody v ambulancii všeobecného lekára, ak tento takúto službu poskytuje pre testovanie zamestnancov, žiakov a jedného zákonného zástupcu testovaného žiaka žijúceho v spoločnej domácnosti.

             

            Prehľad možností testovania na ochorenie COVID-19 v podmienkach škôl je prehľadnejšie spracovaný v Prílohe č. 7.

             

            PCR testy

            - Zamestnanec, žiak a jeho jeden zákonný zástupca žijúci v spoločnej domácnosti si individuálne zabezpečia PCR testovanie u súkromného poskytovateľa testovania (výsledok testu sa preukazuje formou sms, elektronickou formou alebo iným dokladom od príslušnej MOM).

             

            Testy kloktaním (pripravuje sa – je to forma PCR testu)

            5. Financovanie príspevku na testovanie

            Škola alebo školské zariadenie resp. zriaďovateľ zabezpečujúci testovanie zamestnancov, žiakov a jedného zákonného zástupcu testovaného žiaka žijúceho v spoločnej domácnosti (oprávnené osoby na preplatenie príspevku na testovanie) požiada o úhradu finančného príspevku Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR (ďalej len „ministerstvo školstva“) na preukázaný počet reálne otestovaných oprávnených osôb prostredníctvom online formulára zverejneného od 11. 1. 2021 na webom sídle ministerstva školstva. Výška finančného príspevku je určená vo výške 5,- eur na oprávnenú otestovanú osobu. Škola alebo školské zariadenie alebo zriaďovateľ si zazmluvnia/objednajú alebo vykonajú na vlastnom MOM tento typ činnosti ako „špeciálnu službu“ (položka rozpočtovej klasifikácie 637005). Ministerstvo školstva na základe žiadosti (predloženej prostredníctvom online formulára, ktorý bude zverejnený na webovom sídle ministerstva a bude slúžiť na nahlasovanie počtu otestovaných osôb) uhradí požiadavku do výšky nároku podľa reálneho preukázaného počtu vykonaných testov pre oprávnené osoby.

             

            6. Prvé testovanie

            Vzhľadom na výrazne zhoršený vývoj epidemiologickej situácie pristúpila Vláda SR k celoplošnému testovaniu – skríningu ňou definovaných skupín obyvateľstva. Preto sa v čase od 1. 2. 2021 do 5. 2. 2021 riadia materské školy a školské kluby detí uznesením vlády SR č. 30 zo 17. 1. 2021 v znení uznesenia vlády SR č. 44 z 20. 1. 2021 a vyhláškou Úradu verejného zdravotníctva č. 14/2021 V. v.

            Očakávame, že od 8. 2. 2021 sa väčšina okresov dostane podľa COVID AUTOMATU aspoň do III. stupňa varovania, kedy bude potrebné v zmysle aktuálnych rozhodnutí Pandemickej komisie vlády SR, Ústredného krízového štábu, Vlády SR v uznesení, Úradu verejného zdravotníctva SR, rozhodnutí ministra školstva, vedy, výskumu a športu a podľa pravidiel COVID AUTOMATU vydaného Ministerstvom zdravotníctva SR s ohľadom na epidemiologickú situáciu COVID-19 na území Slovenskej republiky pretestovať zamestnancov, žiakov a jedného zákonného zástupcu, aby bolo možné v prípade záujmu prevádzkovať prezenčnú formu vzdelávania zo strany zriaďovateľov škôl a školských zariadení.

            Podmienky a termíny prvého testovania pred prípadným začiatkom prezenčného vyučovania a ďalších testovaní budú aktualizované na začiatku šiesteho týždňa r. 2021.

             

            7. Základná umelecká škola, jazyková škola, centrum voľného času a školské zariadenia výchovného poradenstva a prevencie

            Základné umelecké školy, jazykové školy, centrá voľného času a školské zariadenia výchovného poradenstva a prevencie postupujú podľa platného rozhodnutia ministra školstva, vedy, výskumu a športu SR číslo 2021/9418:2-A1810 zo dňa 8. 1. 2021 a ďalších rozhodnutí Pandemickej komisie vlády SR, Ústredného krízového štábu, uznesení Vlády SR, Úradu verejného zdravotníctva SR, a podľa pravidiel COVID AUTOMATU (ak bude spustený v tom čase).

            Ďalšie informácie sú zverejnené na tomto odkaze:

             

            https://www.minedu.sk/navrat-do-skol-2021-aktualizovany-k-1-2-2021/

             

             

             

             

        • Rozhodnutie ministra školstva k termínom a ďalším podmienkam k procesu prijímania žiakov na SŠ
          • Rozhodnutie ministra školstva k termínom a ďalším podmienkam k procesu prijímania žiakov na SŠ

          • Minister školstva, vedy, výskumu a športu podľa § 150 ods. 8 a § 161k zákona č. 245/2008 Z. z. o výchove a vzdelávaní (školský zákon) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov rozhoduje takto:

            1. Termín na zverejnenie podmienok prijatia na štúdium v strednej škole na štúdium v odboroch vzdelávania stredných škôl, ktoré vyžadujú overenie špeciálnych schopností, zručností alebo nadania a v ostatných odboroch vzdelávania stredných škôl, je do 26. februára 2021.

            2. Termín na doručenie prihlášky na vzdelávanie v strednej škole (ďalej len „prihláška“) zákonným zástupcom žiaka alebo plnoletým žiakom riaditeľovi základnej školy je pre všetky odbory vzdelávania do 8. apríla 2021.

            3. K prihláške sa vyžaduje potvrdenie o zdravotnej spôsobilosti žiaka, len ak ide o študijný odbor alebo o učebný odbor uvedený v prílohe č. 1. Vzor potvrdenia o zdravotnej spôsobilosti žiaka je uvedený v prílohe č. 2.

            4. Termín na odoslanie prihlášok riaditeľom základnej školy na strednú školu je pre všetky odbory vzdelávania do 16. apríla 2021.

            5. Ak sa na základe rozhodnutia ministra školstva, vedy, výskumu a športu neuskutoční niektorá časť prijímacieho konania na školský rok 2021/2022, príslušné kritérium sa nebude hodnotiť žiakom, ktorí príslušnú časť prijímacieho konania neabsolvujú.

            6. Termín na rozhodnutie riaditeľa strednej školy o prijatí alebo o neprijatí žiaka na základe výsledkov prijímacieho konania a zverejnenie zoznamu uchádzačov podľa výsledkov prijímacieho konania na webovom sídle strednej školy alebo na výveske školy je do 20. mája 2021.

            7. Termín na doručenie rozhodnutia riaditeľa strednej školy o prijatí alebo o neprijatí žiaka na základe výsledkov prijímacieho konania zákonnému zástupcovi žiaka alebo plnoletému žiakovi cez informačný systém základnej školy napr. EduPage, odoslaním naskenovaného tlačiva prostredníctvom e-mailu, poštou alebo do elektronickej schránky je do 20. mája 2021.

            8. Termín na doručenie potvrdenia o nastúpení žiaka na štúdium alebo potvrdenia o nenastúpení žiaka na štúdium strednej škole je do 25. mája 2021; potvrdenie sa doručuje cez informačný systém základnej školy (napr. EduPage), odoslaním naskenovaného tlačiva prostredníctvom emailu,poštou na adresu strednej školy alebo do elektronickej schránky strednej školy. Rozhodujúci je dátum doručenia strednej škole. Vzor potvrdenia o nastúpení žiaka na štúdium alebo potvrdenia o nenastúpení žiaka na štúdium je uvedený v prílohe č. 3.

            Odôvodnenie: Toto rozhodnutie reaguje na vývoj epidemiologickej situácie v priebehu školského roka 2020/2021.Termíny rozhodujúce pre organizáciu školského roka 2020/2021 sa určujú v nadväznosti na epidemiologickú situáciu v súvislosti s ochorením COVID-19.

            Súbory na stiahnutie